Yazmadan olmaz

Mecburum yazmadan olmaz ıvır zıvır da olsa bu güzelim bloğa bir şeyler yazıp yazıp göndermeleğim ki! Bloğa giren çıkan ziyaretçiler misafirler yada buralardan arsa atın almak isteyipte arazi arayanlar bu yazıları okuyup ya hu ne kadar gereksiz bir yazı yada ne kadar gereksiz bir yazar demeli.

Şimdi dostum dostum mu demeliyim yoksa saygıdeğer okurum mu demeliyim veyahut arkadaşım mı demeli ne istiyorsun sana ne diye hitap etmemi istersin inan ki hiç bilmiyorum, fakat Türkçedeki bütün kelimeleri kullanmaya azami gayret ve fedakarlık gösterip yazmaya devam etmek istiyorum.

Gece saat yarım civarı bütün marketler tekel bayileri kapanmış ve uykum kaçmış sigarasız kalmışım nikotin edildikçe kanımdan ben daha çok yazar daha çok yazdıkçada daha fazla saçmalarım.

Kim ne derse desin bu yazı uzun bir yazı olacak bakalım bu yaIya kim ne için yorum yapacak yorum yapan olursa onlar da uzun yazıp yorum bıraksın.

Biz bu güne kadar ne kadar yazı yazdık da hepsini çaldılar. Ya kardeşim sen benim blogumda yayınlandığı özgün yazımı çalışsın abicim dedikçe yok abi ben senin yazımı çalışsın yalnızca hoşuma gittiği için kopyalandı ve kendi web sitemde paylaştım deyiveriyor.

Tamam diyelim ki öyle benim emek verip kafa yorup yazdığım elmas gibi eşsiz bir yazımı kopyalandı kendi sitende paylaştım bu işlerin bir adabı var benim bloğumdam n içeriği alıp görüşmenin bir adabı meşrebi var o yazının altına kaynak yazıp benim asıl yazının bulunduğu web sayfama link bağlantı bırakmanın lazım gelirdi.

Lakin görüyorum ki bu adaba riayet eden pek çıkmadı.

Değerli kardeşlerim bu yazı pek bir işe yaramaz sanki biraz robotik yazı gibi oldu kusura bakmayın artık. Bu yazım da böyle olsun ne diyelim.
Yorum Gönder