Sahtekar otomatlar

Devrin en sahtekar en yalancı ve en üçkagıtçı cihazları şu naletolası otomat cihazları, bu sahtekar cihazlar şehrin her köşsine yayılmış durumda bu gün başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum bu olayı okuduğunuzda bu ucube cihazlara neden bu kadar kıl olduğumu anlayacak bana hak vereceksiniz.

Hızlı trene binmek istediğimde cüzdanımda biniş için kullandığım kentkartımın olmadığını fark ettim yeni bir kentkart almak istediğimde gişenin kapalı oldugunu gördüm.
Doğrudan bilet dolum için istasyona koyulmuş olan bilet otomatına yöneldim 2 otomatic cihazdan birinin üzerinde büyük puntolar ile 2 3 ve 5 binişlik kart alınabileceği yazılıydı 2 binişlik kartı satın almak için butona basıp on Türk lirası nı cihazın haznesine sürdüm cihaz sevinerek 10 tl,yi kaptı şır diye para üstü olarak 3 tl,yi alttaki haznesine döktü fakat parayı kabul edip alan para  üstünü de nezaketen takdim edebilen bu akıllı cihaz bana 2 binişlik biletimi vermedi malesef olan benim yedi tl.ye oldu.

Şimdi bu kurnaz cihazlar onlara ettiğim hakaretleri hak etmiyor mu?

Daha evvel de yaşadığım bir hikaye var

Yiyecek ve içecek otomatına 1 tl atıp küçük içme suyu istemiştim o cihaz da 1 tl,yi kapıp suyu vermemişti,

Buna benzer onlarca anımı paylaşabilirim ve bu cihazların bulundukları alanlar belediyeye ait istasyinlar,  hastaneler vesaite gibi ülkenin en güvenilir olması gereken alanlarında yer alan cihaLar sırf sahiplerine para kazandırma maksatlı piyasaya sürülmüş bu aptal kahrolası cihaLarın devletin bunca önemli yerlerine konuşlandırılıp halkı sömürmesine kim yada kimler müsaade eder bunu anlamış değilim.

Bu cihazlar böylesi önemli yerlere yerleştililmesine izin verilmeden evvel bir standarta tabi tutulmaz mı yoksa milletin attığı her parayı  kapıp karşılığında hiçbirşey vermeyen kumbaraya benzeyen sahtekar cihazları ben kendim de imal edebilirim bu resmen sahtekarlık bu resmen denetimsizlik bu vatandaşı soyma girişimi vatandaşı söğüşlemekten başka bişey değil.


Yorum Gönder